בר מים לשבת לעונג שבת מלא

מערכת שורש  י אב, תשעז  8/2/2017

בר מים- לענג את השבת למהדרין
.......................

בר מים לשבת לעונג שבת מלא

שבת קודש. מקיימים את מצוותיה בשקט, כהלכתן. מקפידים על קלה כעל חמורה,נזהרים מחילולה. שבת קודש. מכירים היטב את המוצרים והאביזרים הנדרשים כדי לשמור אותה. אין חשש מעשיית דברים העלולים להיחשב לחילול קודש. מכניסתה את צאתה- השבת מכובדת ומקודשת על כל תגיה.

אחד מהם הוא  בר מים לשבת, המנגיש ומזמן 24/7 מים חמים וקרים. על מנת לוודא כי המענה שיינתן לכם על ידי בר מים לשבת יהיה מענה מיטבי ויאפשר שימוש במים חמים וקרים בכל עת ולכל מטרה חשוב לבחור את המכשיר בר או מיני בר לשבת בקפידה: להתוודע על מכלול הפונקציות הקיימות בו, להיווכח שהוא מספק מים בכל טמפרטורה רצויה, כי הוא חסכוני בצריכת חשמל, כי הוא אינו מחייב הרתחה ידנית בכל פעם כשרוצים להשתמש במים חמים.

בר מים איכותי ובטיחותי (חשוב במיוחד כאשר יש ילדים קטנים בבית) מאפשר ליהנות מכוס תה או קפה אחרי ארוחות ובניהן, מבישול קל ומהיר, מזמינות מים טהורים וצלולים בכול סוף השבוע בפרט ובמהלך השבוע בכלל.

הזמינו בר מים לשבת הנושא תו תקן של מכון התקנים ויש בו התקן מיוחד לבטיחות הילדים. בר מים לשבת פותח במיוחד בכוונת מכוון להקל על שומרי שבת ולהנגיש ולזמין להם מים קרים, חמים ופושרים בכל מהלכה.

בר מים איכותי ובטיחותי

נושא הבטיחות הוא קריטי, בעיקר בבית הומה ילדים העלולים להיכוות חלילה בשל שימוש לא זהיר במכשירים שונים. לכן הדרישה הבלתי מתפשרת לבר מים לשבת שיש בו כפתור בטיחות ייעודי וייחודי, שאינו מאפשר לילדים לפתוח את זרם המים החמים ובכך מגן עליהם מפני כוויות, חלילה, הוא תנאי הכרחי לבחירה במכשיר המספק לכם מים בכלל ולשבת בפרט.

תוכלו ליהנות ממכשיר בר מים לשבת המרתיח את המים עד לטמפרטורה של 92 מעלות צלזיוס בקירוב, המאפשרת הנאה מרבית מקפה טוב ומשובח או מכוס תה מהביל. בר חדשני ומעוצב לעילא מגיע עם תצוגה דיגיטאלית, עם ברז ביטחון מובנה BUILT-IN, כולל מכלי מים עשויים נירוסטה אל חלד 316 ומאושר לשימוש על פי תקן 900 של מכון התקנים הישראלי.

קרים, פושרים וחמים 24/7

שמירת שבת נעשית באופן אוטומטי על ידי שומריה הקפדניים. בר מים לשבת לא מחייב אותם לתת את הדעת על סוגיית השמירה וחשש מפני חילולה, היות שהוא מהווה את אחד המוצרים החיוניים ביתר הרווחים בשימוש בבית המשפחה ובכלל זה כמובן בשבתות. השימוש בכל דרגות המים – קרים, פושרים, וחמים- מתאפשר בכל עת ללא צורך להמתין לרתיחתם או להתקררותם. שלושת מצבי היסוד מאפשרים אפוא מגוון שימושים בהם. 

בשורה התחתונה- במונחי עלות מול תועלת, אין ספק כי בר מים לשבת הוא רכישה מוצדקת ומשתלמת מכל הבחינות, במיוחד כאשר בוחרים על פי עצת המומחים בר מים איכותי ועמיד לאורך שנים.